Monday, June 3, 2013

First day at Putrajaya.

Ini hari hari ke 2 di Putrajaya.
Dan ini hari juga hari pertama aku naik motor ke Putrajaya. Dari segi masa lebih kurang jer macam gi KL dulu. Hari ni aku bertolak kul 6.30 pagi dan sampai ke Putrajaya kul 7.15am. Dalam 45 ke 50 minit camtulah. Boleh tahangak lah jauh dier.. Aku start dari Tol Setia Alam melalui NKVE dan masuk ke Plus Elite menghala selatan dan keluar di Tol Putrajaya. Cer nengok peta kat bawah nie.


Kos Minyak dalam RM4.00. Murahkan. Kalau naik keter Tol sehala jer dah RM5.80. Minyak dalam RM20.00 sehari. Sebulan?. Kiralah sendiri yer. Kejer untuk bayar tol ngan minyak lah jawabnya nanti.

Naik moto penat sket tapi tak sakit kepala, pikir pasal duit.ha ha..Nak sewa rumah tak boleh coz dah beli rumah kat Klang. Sayang lah nak sewakan. Lagipun wife kojer kat Shah Alam dekat ngan rumah. Senang sket nak balik ambik anak kat taska. Biarlah aku yang laki nie kojer jauh sket. Apapun layan jer dulu Putrajaya nie. Agak2 kalau tak larat nanti aku minta tukar.

No comments:

Post a Comment