Monday, June 20, 2011

Restoran Sekinchan Ikan Bakar

Thanks for my wife "we love Ayah".

Untuk sambutan hari bapa malam tadi.

Sepotong kek Secrete Recipe dan belanja abang makan Sekinchan ikan bakar. Thanks.


Sebenarnya wife aku dah plan nak wat sambutan hari bapa kat restoran Putera Ayu kat Padang Jawa Klang. 

Nak makan ikan bakar.  Tapi takder rezeki coz restoran tu tutup plak pada hari isnin. 



So tukarlah plan ke Restoran Sekinchan Ikan Bakar di Seksyen 7 Shah Alam.

Ni first time aku makan kat restoran nie.

Walaupun sebelum nie, ada office mate aku bagitau, ikan bakar kat Restoran Sekinchan tak sedap, tapi, tiada pilihan. Lagipun saja nak try. Kalau best next time bleh datang lagi.

Tapi,...mmmm..

Indah khabar dari rupa.


Betul la kater office mate aku, ikan bakar diorang tak berapa best pun.

Lagi satu, menu diorang tak banyak pilihan..

Dan paling aku tak gemar, servis slow..

Semua tu, dari pengalaman aku la..  mungkin orang lain ada pendapat diorang sendiri.  Citarasa kan berbeza-beza.

Tapi bagi aku, aku dah pangkah tempat nie..he he.

2 comments:

  1. sedap ke?ada org kata xsedap, xbyk pilihan lauk tp mahal..betul ke?

    ReplyDelete
  2. pilih ikan/udang or sotong nanti diorang akan timbang dan terus bagi harga..harga boleh tahan lah..x sedap mana pun..

    ReplyDelete