Thursday, May 31, 2012

Rewang Umah Pengantin

Sepanjang bulan 4 dan 5 nie sibuk betul. Setiap minggu ada jer undangan majlis perkahwinan.

13.5.2012 - Rumah jiran belah kiri parents aku buat kenduri kahwin. (Rewang)

20.5.2012 – Rumah blah kanan parents aku plak - Anak sepupu aku plak kahwin- (Rewang gak)

27.5.2012 – Betul-betul belah kanan rumah sepupu aku yang buat kenduri kahwin minggu lepas. (Yang ni tak pergi coz aku balik Sungai Petani). Kakak member aku kahwin kat Ampang pun tak pergi gak. Tak sempat.Sori.

4.6.2012 – Ni minggu depan plak. Perkahwinan double. Sepupu aku (dua-dua lelaki) naik pelamin bersama. Pas tu ada jemputan member ofis kat Shah Alam plak. Camner tur..Cukup lima kali lagi rewang aku ingat aku dah boleh jadi ketua penanggah dah nie.

Sekarang nie tak cam dulu, tak yah tunggu cuti sekolah, tiap minggu orang kahwin. Gelojoh tul lah diorang nie..he he..

No comments:

Post a Comment